28 May 2009

Klau dah minat....

ermm... awal pg td terjaga sbb bunyi loceng jam kuat sgt.. nape la rasenye mcm br je tido tp jam dh bunyi nie.. konpius plak.. tgk jam br kul 2.30am.. br teringat.. rupenye my hubby kunci jam nak tgk bola MU vs Barcelona.. hehehehe.. sanggup tu.. tp dia tak terjage pun.. caye pun gerak la dia.. then trus hubby ku amik bantal n duk kat ruang tamu.. caye konpius aje.. ade ke bola kat tv kami nie.. astro tak pasang lagi... hihihi..
after a while.. tetibe rase nak bgn tgk my hubby kat ruang tamu.. tgk tv terpasang cite melayu tv2.. huuh?? ade drama time2 camni?? n mata hubby ku pejam jer.. laaaa.... tetido plak dia.. then caye pun kejut lg.. suh bgn tido dlm bilik.. dear ckp, bola takde kat tv3.. ermm.. caye ckp kat astro la tu.. then dear sambung tido dlm bilik.. ingtkan tak jadi la tgk bola.. tetibe dear bgn.. ckp nak turun tgk kat mamak la.. huish??? sanggup tu.. caye pun ckp ok je la.. caye tak nak ikut.. caye sambung tido blk..hihi..
pukul 4.40am terjaga lagi.. dgr bunyi pagar dibuka.. ermm.. mesti dear dah blk nie.. sempat tanye dear.. sape menang?? dear ckp Barcelona dgn senyuman meleret.. ermmm... camtu la klau dah minat kan... pasni kene pasang astro la alamatnye.. cian plak kat dear kene kuar semata2 nak tgk bola... ... ciaannnnn ('<>')

2 comments:

Suehaida said...

giler bola..tdo bola..makn??makan akak!!!hahaha

ekin said...

hahaha.. ooo... dh pandai ek su skang... ;p

Post a Comment