23 November 2009

Progress Report!!


Arini plan nak siapkan progress report.. esok leh hntr kat my supervisor.. huhu.. ape la caye nak grg nie.. adoi.. pening pale!!

4 comments:

S u H a I d A said...

oh..ok je..progress report paling senang nak goreng..hahaha..yela akak..su ngn akak beza..akak baru 1 progress report kena anta..su dah 2..hehe..yela..akak semester..su trimester..huhu..tapi jap lagi kul 4 ada appoitment ngn prof loo..kena dengar apa dia nak cakap pasal write up su..huhu..nerves!!

EKIN said...

hehe.. mmg akk dah ciap grg dah progress report tu tghari td.. sib baik ade gak la progress yg nak tulis.. ;p

bestnye su dah nak dpt feedback.. akk dh anta 2 bln.. lom dpt lagi feedback nye.. huhu ;(

S u H a I d A said...

2 bulan??em..mmg lama tu..su 'bagi' tempoh 2 hari je kat supervisor su..hahaha..ala..mmg terpaksala..dah tinggal sebuln je lagi..huhu

EKIN said...

huhu.. at last progress report kene anta tru online.. klau ku tahu.. takde la susah2 akk nak mengarang ayat aritu..

ermm.. bestnye su.. 2 ari dh dpt feedback.. hihi.. lect su pun takleh nak delay2.. dia kan nak berundur dh.. ;p

Post a Comment