16 August 2010

I'll do everything for u..

I really wish to fully bf my baby.. niat nie mmg dah tanam dlm diri since i'm pregnant.. Alhamdulillah, setakat nie masih bertahan lg.. however, disebabkan this is my 1st experience, byk sbnrnye dugaan.. salah satunye ilmu tentang bf ni tak cukup.. wpun dah bc byk info ttg bf ni dlm mag Pa&Ma, susuibu.com, ratuhati.com dll, n also attended bf class.. rupenye byk lagi yg kene belajar..

Lately, susu dah makin kurang.. cian kat nia.. pape pun, i'll try my best to ensure my bm production kembali normal.. currently tgh try minum air longan, air 2L per day, susu, horlick, n just got my supplement fr shaklee.. really hope it's works.. insyaAllah..the most important TAWAKAL n DOA..

Nia doakan mama boleh susukan nia sampai at least 2 years ye sayang.. ;) love u dear.. mmuuuaaahhhh..


No comments:

Post a Comment