15 October 2010

Penang after 7 years...




Caye dkt Penang!!!!
hehe.. setelah 7 tahun lamenye...
sejak konvo 1st degree thn 2003..
ini lah kali pertama jejakkan kaki semula ke Pulau Mutiara nie.. hehe..
seronok plak dpt tgk n lalu dkt penang bridge.. ekeke..
rindu nak melawat USM..;)

owh.. ini juge kali pertama nia sampai ke penang.. hehe..
sib baik nia behave.. tido aje dlm kete.. bile bgn, dia lompat2..
pastu minum susu then tido blk.. good girl cayang mama nie.. hehehe..

actually dtg penang disebabkan hubs yg ade kije,
so takleh la nak melencong-lencong sgt ye..
so, sampai aje, kami trus ke area Queensbay... sbb ade cwgan opis hubs kt cni..
Waaa... ni area baru..bangunan baru2 n cantik n moden.. hehe..
dulu wktu belajar kt cni mmg area nie lom bukak lg..
siap ade Jusco yg sgt besor dkt Queensbay Mall.. waaaaa lagi..
dan caye percaya budak2 usm skang dah tak gi Kompleks Bukit Jambul lg.. hahaha... ;p

so arini caye akan melepak aje kat hotel.. hubs kene gi wat kije dia..
till evening.. nnti dia dah bis kije nak ajak gi jln2 kat Queensbay Mall la.. ekekeke.. ;p



4 comments:

Suhaida said...

wah!!bestnyer!!nak itot!!hehe

EKIN said...

hehehe.. bakal pengantin lg 2 minggu kene duk diam2.. jaga kesihatan n kene cukup rehat.. nnti br la muka berseri2... ehehehehe... ;p

Suhaida said...

dah tak de maknanya seri2 ni akak..huhu..=S

EKIN said...

hehehe... eeh.. masih berseri lg.. kan pengantin br.. ekeke..

Post a Comment