30 March 2011

Bile bis study??

Tolong jwb soalan nie ye..
Caye dh tak larat nak jwb dh..
tmbh lg klau org yg same tanye soalan ni berulang2 kali...
rase mcm hangin la juge kan..
lain la klau org tu jrg jumpe ke pastu tanye soalan ni ok la lg kan...

Korg cube la wat PhD.. pastu bgtau kat semua org, korg leh abis on time!!!
3 thn tu mmg senang gile la nak abiskan PhD tu.. ape la sgt kan...
Bukan susah pun!! setakat duk umah godek internet, siapkan research..
tak susah pun kan??

Arghhhhhhhhh...
caye sgt GERAM..
dh la sakit pale, sakit tekak lom ilang..
pastu dpt plak soalan2 camni.. huuh!!!
siap ade yg perli.. "wahh, lame bercuti kt kg.. ni dh grad la ni.."
haih??? awak tau tak caye blk kg ni sbb ape???
bukan nak bercuti gi mkn angin..
sejak blk kg ari rabu lps, satu kedai pun caye tak pegi tau!!!
jgn ckp kedai, jln keliling umah pun tidak!!
sbb caye duk mengadap laptop memerah otak yg dh nak kering ni utk siapkan kije caye..
awak tau tak semua tu??????
maaf ye caye emo sket arini..

sbb caye tak sihat.. hormon pun mcm tak berape nk stable sgt..
maaf la ye klau caye termarah kt awak... ;p
thank you blog.. caye dh lepaskan geram caye..
skang caye nk buat kije caye sbb caye rase takde pekdahnye caye layan org2 yg tanye soalan nie!!
>_<
SEkiAn TerIma KasiH

3 comments:

Amiizaa2001 said...

sabar kin, jgn peduli org yg suka mengata tu:):)

Suhaida said...

em..jarang akak nak marah2 ni..takpe2..diorang tu tak amik phd mmg la..tapi kira okla akk..level phd..su ni ha..dulu asyik kena kata je..buat master je kan..mana tak gila..sabar2..yang penting..last kali..akak dapat Dr!yeay!!mari kt cuba wat ati kering punya..hehe

pstt..ala..korang yang dok ngata tu..pandai sangat ke!werk!

EKIN said...

k.mieja: tu la.. ekin tgh cube bersabar ni.. tp kdg2 meletup juge kan.. ;p

su: haaaa...mmg akk jrg mrh2 su.. tp skali akk mrh, mengalir air mata akk nie haa... sbb geram sgt!!! huuuuhhhh... tu la.. yg penting bg akk biar la lmbt asalkan hasilnye bagus.. bukan setakat nak lepas takat idung aje kan..

yg duk mengata tu.. hurmmmm.. lantak korg la kan.. cye tak kacau korg pun..so plsss dont disturb me ;p

Post a Comment