14 April 2011

Handbag oh handbag..

Dh lame tak shopping handbag.. handbag yg ade byk yg dah menggelupas???
hihi.. camne leh menggelupas entah le.. nak kate letak tgh pns tak la pulak.. adoyai..
kasihan sungguh.. nmpknye pasni kene cr leather handbag la pulak kot..
sbb handbag2 yg ade tu semuanye plastik!! haha.. konon ala2 leather tp tiruan la kot.. huhu..
kasihan lagi... ;p

Handbag CARLO RINO yg dh menggelupas.. huhu.. eh.. tp gmbr kt ats ni tgh comey lg.. ;p skang nie nak pakai pun segan dah.. sbb dah kuar2 kulit dia.. hukhuk.. yg satu lg SEMBONIA hitam, pun dh menggelupas juge.. hukhuk.. uwaaaaa... =( caye ni jenis tak suke pakai beg byk.. selalu klau suke tu, gi mana2 pun yg tu je la caye capai.. mungkin sbb tu juge la beg2 caye ni menggelupas kot.. ganas tak ganasnye caye.. hihihi...

Ermm.. disebabkan hubby caye lom bg birthday present lg..
maka dgn itu caye nak mintak hubby caye belikan leather handbag.. hikhik..
Sbnrnye aritu caye nak dia belikan PB.. haha!! dia kate ok, tempah la.. nnti dia byr..
tp at last, caye rase mcm mahal sgt plak bende alah tu.. nk kate perut ni buncit sgt tak la kot..
cume klau terlebih makan, kuar la spare tyre tu.. ;p so, caye pun ubah la pendirian caye.. haha..
caye pun nak mintak handbag je la.. at least xde la smpai beribu-ribu kan.. hikhik.. ;p
ermm.. sogo sale this week.. jom kite gi cari handbag!! ;p


Klau dpt handbag coach ni best juge kan.. berangan!! kihkih..
But i wish to get something like this.. simple & nice & big enough..
senang nak sumbat botol & dypers nia.. hihihihi... ;p

6 comments:

Amiizaa2001 said...

kin, rembatlah satu...nanti dah kerja jadi koleksi:):)

EKIN said...

hehe.. tu la kak mieja.. nk gi rembat la ni.. haha... ermm... klau ekin dh kije, sure penuh collection handbag..hihi.. berangan lg.. ;p
skang ni duk pakai 1 aje la.. ;p

Suhaida said...

wah..nak g shopping..best2...=) beg itam sembonia dah ngelupas ek.su ada sikit..keganasan jgk..hehe

nak beli PB..ngarut la akk..dah keding dah su tengok..hehehe

EKIN said...

hehe.. aah su.. dh teruk menggelupasnye.. yg sembonia tu lg la.. sbb akk duk pakai yg tu je gi mane2 pun.. ;p

haha.. ape plak mengarut su.. betui la.. perut akk muncit.. haha.. ;p

Suhaida said...

hehehe..yela..perut kecik je muncitnyer pun..beli la krim apa2 ke..ni PB terus!silap2..longgar!hehe

EKIN said...

hahaha... cadangan diterima su.. akk beli krim halia Mustajab... ekekeke... kite tgk perubahannye nnti.. ;p

Post a Comment