14 June 2011

Kisah Nia & stroller nye..;p

Al kisahnye..
Last saturday we all gi jln2 kt Mines.. hihi.. saje dh lame sgt tak gi Mines..
Dulu time dating2 selalu juge gi sane .. hihi.. sejak kawen dh jrg sgt sbb dh duk sh alam kan.. ;p

Owh.. Mines skang dh lawa.. makin besar, byk choice kedai makan, kedai baju, kedai brg baby!!
Sukeeeeeeeee sgt la.. Yg best MURAH!! ;p

Pastu time jln2 tu ade la booth ni jual mainan utk bdak2..
Skali minah indon yg duk jaga booth tu duk tolak la stroller anak patung.. mmg kiut la..
Tp we all tgk2 aje la.. tak niat pun nak beli..
Tetibe nia dgn selambenye gi kt stroller tu then amik & trus tolak... aikkk....
Dah pandai dah omey mama ni.. Mula2 ingt nia just nk try2 aje.. tetibe bile nk letak blk kt ctu...
Nia trus nangis kuat!!!! hahaha...
Haaaa... terperanjat papa bile nia mengamuk guling2 atas lantai kt mines!!!
Trus papa tanye minah indon tu bape $?? skali dia kate RM30.. Mak aiii.. mahal la plak..
Mcm tak berbaloi sbb buatan nye tak la kemas sgt.. skali terduduk mg trus lunyai la.. haha..
Pastu minah tu kate klau amik stroller saje without anak patung RM15 je bang!!
Haaa... skali papa pun trus la belikan.. sbb bear2 mmg nia dh bwk..
Anak punye pasal..;p

Tgk la aksi nia dgn stroller baru dia.. kihkih.. abis sume org kt mines tu ketawe tgk nia..
isk isk..;p

3 comments:

Suhaida said...

sangat comel nia!!!!!!!!hahaha..sangat2..adoi..kiut sangat..hehe

EKIN said...

hadoi... mcm tak percaya je nia dh pndai guling2 nk mintak brg.. sbb terkejut tak sempat nk amik gmbr.. haha.. abg kimi kate klau amik video time dia guling2 tu lg syok.. nnti bile dia besar leh tunjuk.. haha..

semua org kt mines tu duk tgk nia tolak stoller tu su.. dia wat muka slamber je.. mamanye yg segan.. hehehehe..

Suhaida said...

hahaha..apapun sangat comel!abisla..dah pandai dah dia..tapi kira ok la harga murah lagi dia nak..kang mahal2 ngamuk..kopakla papa n mama dia..hehehe

comel!

Post a Comment