16 October 2012

20 weeks!!

Cepatnye masa berlalu..
Tup tup arini dpt notification from pregnancycentre telling my baby's development... Urghhh... Mcm tak percaya... Tp perut dah makin nmpk... Takleh nk cover2 lagi.. Ekeke.. Pelik plak kan.. 1st pregnancy dlu tak sbr nk tgk perut cpt besar.. Tp this time rase mcm klau boleh nk cover, cover la dlu... Kikiki... Mcm2.. :p

So klau ikutkan my baby is about 26cm from head to heel (about the length of a banana)... Dah besar la... :) Berat caye pun dh naik 4.5kg and expected to gain another 0.5kg each week from now on... Waaaaa...... Means for another 5 months berat caye akan naik lg 10kg!!! Walaweiiii... Hope tak lebih dr itu!! Ekekeke... Waktu pregnantkan Nia dlu my weight increase for about 14kg gak until delivered.. Tp delivered minggu ke 37... :)  

Hurmm... Tak kisah la kan... Asalkan my baby sihat walafiat InsyaAllah....
Pray for me ya!!


No comments:

Post a Comment