Showing posts with label PB Kelantan. Show all posts
Showing posts with label PB Kelantan. Show all posts

28 June 2012

PREMIUM BEAUTIFUL SPECIAL PROMO!!

Salam all.. lame sungguh ekin tak jenguk blog ekin nie...
Sbnrnye ekin masih disini... Hihi..
Cuma agak bz dgn rutin harian n komitment keje yg bertimbun.. 

Anyway.. ekin xnk cite pnjg arini..
Ekin nk buat special promo utk semua sempena kite nk menyambut Bulan Ramadhan n Hari Raye tak lame lagi... Kompem semua nk kelihatan cantik n sihat kan??
Especially pada sesiapa yg dh lame berangan nk dptkan set Premium Beautiful..
 U all boleh dptkan skrg.. Sbb ekin kompem hrga yg ekin twrkan ni mmg plg rendah di pasaran!! hehe... So inilah masanye utk dptkan 1set PB impian anda!!

Feel free to contact ekin utk dptkan special price ye..


012-2296292

21 February 2012

SM/SSM Award

Post ekin yg lps, ekin ade cite psl Anugerah SM/SSM kan??
So ari Sabtu lepas... ekin attend this SM/SSM Award...

The ceremony was soooooo awesome... Theme red+black...
Sume pun comey2.. cantik2... elegent2... make up masing2 sume nye de vasssssssss... ;p Suke berada dlm bizz nie... Sbb byk perkara yg ekin tak pernah terlintas utk capai, now i achieved it... Alhamdulillah... hanya dlm beberapa bulan je ekin dh berada pd level ke-2 dlm bizz ni.. Ade 3 level je lg untuk ekin target.. InsyaAllah..

Ok la.. xnk story pnjg2.. lets the pictures tell the story.. Enjoice!! (^_^)

Smpai2 trus kene queue.. :p




With my beautiful leader ADIBAH KARIMAH:)



My great leader HANIS HAIZI




ALHAMDULILLAH..
Syukur ekin dipertemukan dgn bizz nie..
Bizz yg bg ekin mmg mudah dan memberi ganjaran yg hebat!!
Although ekin involved in this bizz part time, but i'm really satisfied with what i have achieved..

MY NEXT TARGET..
* DSM/DDM in this year*
*generate more and more SIDE income (5 figure!!)*
* qualify to Guang Zhou and bring along my bizz partner*

TQ Adibah for your guidance..I will follow your steps!!!


Knowing is NOT ENOUGH.. we MUST apply..
Willing is NOT ENOUGH... we MUST do...

(Johann Wolfgang von Goethe)



EKIN
012-2296292|norasekin@gmail.com

15 February 2012

Premium Beautiful & Pregnancy

Arini ekin nk cite about the significance between Premium Beautiful corset and pregnancy.. Of course all married couple pastinya mengimpikan cahaya mata and zuriat sendiri kan?? Anak melambangkan kasih sayang antara suami dan isteri dan menambah keserian sesebuah rumah tangga..


Memang manusia hanya merancang.. dan ALLAH yang menentukan.. tp pada pihak kita sebagai insan & khalifah di muka bumi ni, tak salah sekiranye kite berusaha dan ikhtiar, pasti ade hasilnya... betul tak??? (^_^)


Bagi ekin, pregnancy moment mmg sgt2 best.. Wpun ramai wanita yg mengalami pelbagai alahan sepanjang trimester pertama, tp bg ekin itulah keistimewaan yg ALLAH bg kepada wanita... kekuatan dan kesabaran seorang wanita mmg terserlah sepanjang mengandungkan baby selama 9 bulan... Trimester terakhir, pastinya setiap wanita akan merasa lebih teruja.. wpun waktu tu kdg2 kaki pun dh tak larat nk jln tp at that moment, baby dh start to kick & pusing2 bagai... hehe.. memang satu perasaan yg tak dpt digambarkan... i really miss that moment.. ;p


So kt cni ekin nk share keistimewaan Premium Beautiful corset yg telah terbukti dapat membantu para wanita yg sedang berusaha utk conceive baby..

Macam mana PB corset membantu wanita untuk hamil??

  1. Menstabilkan kedudukan rahim supaya rahim berada di posisi yg sepatutnya dan akan bersedia untuk proses kehamilan.
  2. Melancarkan darah ke seluruh bhgn tubuh dan ini dapat membantu meningkatkan tahap kesuburan.
  3. Masalah berat bdn samada terlalu gemuk atau terlalu kurus juga merupakan penyebab wanita sukar untuk hamil. Maka dengan pemakaian PB corset, dpt membantu menyelesaikan masalah berat bdn yg berlebihan mahupun berat bdn yg terlalu kurang.
Selain dari pemakaian PB corset secara consistent, pengambilan Herba Maharani juga dapat membantu untuk:

  1. Membantu tambah darah
  2. Menguatkan otot rahim
  3. Mengawal atur peredaran haid
  4. Merawat senggugut
  5. Merawat keputihan
  6. Merangsang hormon estrogen, progrestrone and androgen bagi membahagiakan hubungan suami isteri.


Kepada wanita2 di luar sana, jgn cepat berputus asa.. Berusaha dan berikhtiarlah.. Sesungguhnya Allah mengetahui apa yg terbaik buat kita...

*bulatnye ekin dulu kan.. hehehe*

Contact ekin for details

EKIN
012-2296292
norasekin@gmail.com

07 February 2012

New Spirit!! Here I come!! ;D

Bgn pg td, ekin rase mcm takde mood sgt2.. mls nk gi kije.. huhu.. sebenarnye rase sedih lg sbb kes kecurian last week.. :( even smlm pun ramai kwn2 opis yg tegur, ckp ekin nmpk tak bermaya, lesu, cengkung, serabut, comot!! hahaha... ye la.. bile ekin nk gune BESTA jer, teringat blk kes tu.. bile ekin nk online tru iphone, trus sedih.. no more online tru phone.. huwaaaaaaaa.... (T_T)

Tp hubby ekin bg kate2 semangat pg td.. "by jgn malas2... kene kuat semangat!!".. hurmm... wpun pun kate2 hubby ekin tu simple aje tp mmg dh suntik semangat kt ekin.. hehe... oleh itu, ekin skang dh bersemangat.. buang segala yg keruh... hehe... ekin akan cube lupekan segala perkara yg buat ekin sedih.. ekin nk happy2 aje skang ni... (^_^)

Alhamdulillah.. pg td ekin dpt email dr sorg customer fr Bristol.. mmg dh lame berminat nk pakai PB corset.. and dia dh nk blk msia minggu dpn n decide nk jumpe ekin... hurmmm.... Alhamdulillah, tru online bizz ni, ekin tak perlu nk iklan lebih2.. customer yg akan cari kite... Sbb mmg dah terbukti Premium Beautiful corset ni bukan saje untuk beauty but its really good to ensure a good health.. Sooooo.. Jom kite sama2 sihat, cantik & anggun!!



Haa... pada sesiapa yg berminat utk tahu lebih lanjut ttg biz ekin ni, jgn malu2, jgn segan2.. contact je ekin.. ekin akan cite dr A-Z... the best part dlm biz ni, 1st bonus trus RM4500!! n bulan2 berikutnye mmg kompem 4 fig income u all akan dpt... just imagine klau u all simpan RM20k dlm asb, bonus tahunan u all dpt pun takkan sampai rm4500 kan?? tp tru this biz, bulan pertama jer trus dpt RM4500!! tak nak?? rugi sgt2!! Plus+++ u all leh pakai PB corset for FREE!! tak nak juge?? rugi sgt2!! hehehe...



Plus+++++, u all leh join FOC trip 3 times a year!!! haaa... mmg best sgt2 kan???
This coming Jun, company akan bg free trip to Guangzhou the most fascinating place in China!! Bestnye klau dpt shopping kat sane!! Sbb just bwk body & money for shopping jer!! the rest semua nye FREE!!! Nk tau details?? contact ekin ye!!

Nice place kan!! Awesome!!


Shopping time!! cant wait!!

These places must be in our list during the FOC trip!!

norasekin@gmail.com
012-2296292


18 October 2011

Sarang yang Berisi




Hihi.. title tak agak2 plak kan...
Kihkihkih...sarang ape yg berisi tu?? ;p
Hihihi... Blog ni la...Lame sungguh ekin tak update.. Dh bersarang dh...
Tp dlm sarang tu ade isi.. nnti ekin cite.. hihi...
Actually ekin teramat la bz skang ni...
sbb semester dh stat, means class pun dh stat.. bile dah ade klas, masa pun dh makin kurang.. di tambah plak bile ade free time aje trus tgk research plak.. hukhuk.. mmg nak nangis juge la dibuatnye... tp ekin pgg kate2 org2 dulu.. "bukan senang nk senang".. hehe... sbb tu juge la ekin masih kuat.. InsyaAllah... usaha kite hari ini pasti membuahkan hasil yg lumayan di masa akan dtg.. betul tak??? echeceheee.. berfalsafah plak.. ;p


Hurmmmmm... last week ekin gi kursus kt Langkawi..dekat 5 hari juge.. mula2 nk gi tu mcm2 perasaan ade.. 1st- risau sbb nk kene tinggal nia.. risau sgt sbb nia still full bf.. tak leh nk imagine camne nia nk minum susu if i'm not around... 2nd- sbb xde geng langsung nk gi kursus tu.. klau ade yg kenal pun tak rapat sgt... 3rd- sbb dgr kursus ni mmg strict & penuh dgn activity stat fr 5am-12am... hohoho...Mula2 mmg ekin dh decide nak mintak postpone tarikh lain.. tp bile discuss dgn en.cuami & umi & abh.. sume ckp gi aje la.. if not nnti2 kene gi juge kursus ni.. sbb mmg wajib pun kan... so setelah 2 hr berpikir ekin pun decide utk gi aje kursus tu.. dlm hati tuhan aje yg tau... paling tak syok bile nk tinggal nia... adoyai... nk nangis ekin, tp control aje... ;p

Tapi.......... lepas abis kursus.. ekin HAPPY sgt2...
1st- sbb nia skang dh pandai minum susu tru bottle.. wpun nia tak minum susu yg ekin pump, tp ekin dh prepare susu soya utk nia... so skang nia dah x exclusive BF la.. :( sedih tp takpela.. ekin rase satu pencapaian yg bagus juge bile ekin dpt full BF nia untill umur nia 1 tahun 7 bln.. but untill now, nia still bf lg bile ekin blk fr opis & mlm2... just siang dia dh minum juge susu soya (isomil)..

2nd- happy sebab dpt ramai kenalan baru.. br la ekin skang ni tak rase duk sorg2 kt uni ni... hihi.. if not rase mcm bosan sbb xde geng.. lps blk kursus ni ekin dh ade geng yg sekepala.. hehehe.. syiokkkk.. ;p

3rd- kursus yg sgt2 best sbb dpt byk info & at the same time ade masa utk shopping.. hahaha... dan activity nye takde la full & strict sgt .. leisure and enjoy... di smping dpt gain knowledge, ekin dpt juge kwn baru and jln2 kt tempat honeymoon ku dulu.. kihkihkih... ;p

Pastu yg best juge, blk aje dr kurus, check acc bank.. waaaaaaaaaaa.. bonus bizz dh masuk!!!! weeeeeeeeeee.... Alhamdulillah.. leh la cover shopping ekin kt langkawi tu.. ;p wpun ekin duk berkursus tu, ramai juge yg contact tanye pasal PB & lactolite... weeeeeeee... Alhamdulillah... bizz ni mmg mudah.. wpun di mana kite berada, bizz still bleh on...ekin tgh uruskan 2 set PB utk dihantar pd customer & beberapa kotak lactolite utk customer yg dh mmg consistently consume lactolite nie... Alhamdulillah.. sape2 yg dh cube pasti nk lg.. hihihi..




Psttt!! Lactolite ni mmg best tau.. ekin dh try... minum mlm sblm tido, esok pg2 trus membuang ape2 yg patut.. perut mmg kempis and no more spare tyre.... hehehe... sape2 nk cube leh contact ekin ye... trial pack also available... (^_^)


Ok la.. until we meet again...
(^_^)




29 September 2011

My New Bizz Partner!!


Introducing my new family member a.k.a bizz partner... hihihi...
Kak Husna!!! (^_^)


Actually k.husna br je call ekin last 2 weeks and we all trus set utk jumpe kt Pengkalan Chepa... K.husna ni suri rumah & ade bizz kecil-kecilan katenye.. Hihi.. Kecik je orgnye tp semangat mmg kuat.. klau tgk dia tak nmpk mcm dh ade 2 org anak... ;p bile ekin cite bizz plan ni, dia trus bersemangat nk join!! Mmg dh tak toleh belakang dh... Trus moving forward jer!! She really can see the future in this bizz.. Alhamdulillah.. :)
Dgn berada di bwh group CDM Hanis dan DSM Dibah yg sememangnye leader yg hebat2 ni, kite juge akan sentiasa jd hebat dan berada di atas!!! Sooooooooooo.....
Lets join our group!! U wouldn't regret!!

Pada sesiapa yg duk area Pengkalan Chepa or Kota Bharu yg nak pakai Premium Beautiful corset or nak tau pasal bizz PB ni, cpt2 contact Husna 019-9583377..
Set2 PB still hot from the oven!!!

FREE trying, FREE fitting, FREE consultation (",)

Last called utk sesape yg nak dpt 1st income rm4500!! Hurry up!!!



Or if u need further assistant, do not hesitate to contact me at

norasekin@gmail.com|012-2296292

luv -ekin-

28 September 2011

Ordinary vs Extra Ordinary

Lamenye ekin tak update blog.. Huhu.. Bz dgn research + tgh wat paper utk conference juge.. huhuhu... Tp tgh2 duk perah otak ni, tetibe terlintas plak nk update blog during lunch hour ni.. hehe.. actually ekin ade terbaca status kwn ekin ni last 2 weeks kot.. suke sgt smpai arini ekin teringat2.. hihihihi... Really love to share this little advise from a friend of mine... Lets read!!
"zaman anak dara ke, zaman bertunang ker, zaman berdua, bertiga, berempat atau bersepuluh.. semua nya pasti berbeda.Enjoy lah setiap zaman itu dan jgn sekali-kali cuba ke fasa lain cuma kerana tekanan orang lain.. kerana setiap zaman itu akan memberi cabaran yang berbeza dan yang pasti.. lazimnya kita tidak boleh kembali ke fasa terdahulu setelah melangkah ke fasa baru... so enjoy dengan nikmat-Nya di setiap fasa dengan penuh syukur!" -MAS AYU DIANA-
Renung-renungkan ye.. hehehe..


Actually entry ekin kali ni ade la juge berkait sket2 dgn kate2 kwn ekin kt ats.. hihi.. bile ekin renung blk fasa2 yg pernah ekin lalui sebelum ni, mmg pengalaman yg berbeza-beza dan yang pasti setiap fasa ni ade dugaan and cabaran yang pelbagai..
Cerita pasal dugaan dan cabaran mmg byk yg leh dikongsikan kt cini..

STAGE 1

Bila bertunang, mmg hati tu mula2 berbunga2 je.. hehe.. happy la kan..bakal jd milik org yg kite syg..;p tp tak kurang juge cabarannye.. especially bile tgh nk buat persiapan perkahwinan.. waktu ni la kite start kene consider keinginan 2-2 belah pihak.. kene jg hati keluarga juge.. cite psl duit plak jgn ckp la.. simpanan zaman bujang mmg leh katekan abis utk persiapan perkahwinan... huhu.. :(

STAGE 2

Bile dh berkahwin plak... happy mmg happy.. enjoy mmg enjoy.. especially bile dh leh duduk serumah sebumbung dgn org yg kite syg.. tiap2 hari leh jumpe.. klau nk kuar mlm pun tak yah pikir nk blk awal.. nk tgk midnight movie pun no problemo.. hihihi.. tp dlm happy tu cabaran kompem ade.. time ni planning dh kene stat buat.. nk buat simpanan, nk byr house loan, car loan, study loan, pastu kene ade buget expenses utk brg rumah, mkn pakai isteri, bill utilities, dll la... pada pasangan yg buat loan utk kawen.. haaa.. kene juge pikir utk byr blk personal loan tu... sumenye nk settle gunekan fixed income yg satu tu..

STAGE 3

Di tambah pula if pasangan dh bersedia utk menimang chy mata.. so buget dh kene ade juge utk wife yg pregnant.. kos rwtn utk ibu yg pregnant pun bukan sket.. sekali gi scan paling kurang rm50-60.. lom masuk gi check up every month tu.. klau nasib baik company cover, ok la.. klau company tak cover? kene byr sendiri.. pastu bile wife dh masuk 5-6 bulan pregnant sume baju2 dh takleh nk pakai.. kene beli baju2 pregnant, seluar pregnant, segala2 yg berkaitan dgn pregnant lady bukan murah ye zaman skang.. kos nk bersalin pun kene consider juge.. sbb majority skang bersalin kt private hospital.. range dlm rm1700-2400 klau bersalin normal.. dibuatnye kene operate last2 min, kos trus melonjak jd more than rm5000!! Pastu kene sediakan persiapan utk baby... same juge, segala brg2 baby pun really costly zaman skang.. klau full BF alhamdulillah.. leh jimat almost rm150 kot (tak tau bape RM hrga susu sbb baby ekin full BF.. hihi) monthly utk susu.. diapers & segala peralatan baby lg... lom masuk lg cost utk baby sitter/nursery... haaaaaaaa... pnjg plak citenye nnti kan... ;p

Waktu ni mula la kite pikir mcm2 kan... hihihi... klau nk harapkan fixed income yg kite dpt every month, insyaAllah mmg bleh survive.. tp bleh tak kite enjoy??? zaman bujang or zaman ber2 kite tak kisah sgt klau nk tgk movie 3-4 kali sebulan, mkn ice cream hagen daz ke baskin robbin ke yg one scoop smpai RM15.. tp bile dh ade family ni, every single thing kene control and buget.. sbb klau terlebih spend, hujung bln dh semput dh duit dlm tgn... ;p Most of us, tersentak bile dh ade pd stage yg ke-3.. time ni mula la kite tercari2 how to make sure kite leh survive in future kan... hurmmm... pada ekin, kite still belum terlambat klau tersedar pd stage yg ke-3 ni... at least we've shown that we alert on how it's goin to be after this right??? so its depends on u.. byk cabang rezeki kt luar sane.. it just u are the one who need to take the first step to change...
Alhamdulillah.. ekin dh jumpe cara yg ekin percaya one fine day, i'll achieved my personal target to earned more than rm40k monthly.. InsyaAllah.. with all the support from hubby, family, and of course my leader dibah and hanis i believed i can earned that much with this bizz.. 4 figure income i've already achieved!! Next target is 5 figure... InsyaAllah... :)
For those yg berminat nk tau lebih details, just drop your comment or contact ekin.. I'm willing to share with all of u out there.. Lets us change our life from
ORDINARY to EXTRA ORDINARY!!

norasekin@gmail.com | 012-2296292

luv -ekin-

24 September 2011

Help me plsssss :(

Salam semua...
Ekin kan... Sbnrnye br tukar URL blog ekin... 
Dulu url ekin : http://ekin-immaculate.blogspot.com but now dh tukar pada http://ekinkimi.blogspot.com
Sbb ekin tukar url ni, bcoz ekin rase senang sket nk ingt.. hehe..
Fb ekin pun gune nama yg sama.. ;)
Tp problem ekin, bile ekin try click pd post2/entry2 yg lame2 kt bhgn "LinkWithin" kt bwh post tu sume tak leh nk bukak... huwaaaaaaaaa... Sedey la plak kan... yg peliknye bile ekin try click dkt Label sblh kiri blog ekin ni, leh plak link pd post yg lame2 tu... Hurmmm... Ekin ni tak pandai sgt IT.. kihkih.. So pada sesiapa yg terror & bijak IT... Plsssssssssss give some advice or solutions pd prob ekin nie ye...Perhatian anda amat ekin hargai.. ekekeke...  Thanks sooooooooooooo much!!!

(^_^) 
Luv -ekin-


20 September 2011

Dr. in the house!!! (^_^)

Salam to all... (^_^)
Arini ekin nk introduce my new biz partner!!!
Welcome to our group Dr. Dina!!!



Actually Dina ni schoolmate ekin time kt MRSM Kuantan dulu...
Lame juge we all tak jumpe.. Tp segala-galanye bermula dr FB!!
FB la yg merapatkan kami semula & we start to keep in touch...
Until one day Dina tanye ekin about bizz yg ekin joined skang..

Disebabkan ekin skang dh kt kltn, so Dibah yg tlg explained details bout this bizz to Dina.. Thanks my dear leader!!! Hurmmm... Walaupun Dina dah ade kerja tetap & gaji besar, but she still insist to joined this bizz.. Why??? Because she also belief on the future of this bizz...

So for those yg berminat nk pakai PB or nk dgr bout this bizz especially yg berada di area Seremban or KL, bleh la contact Dina ye!!
012-2092141

or bleh juge nak contact ekin direct.. :)
012-2296292
I will show and guide u all the way!!!!


06 September 2011

Sihat Bersama Lactolite


Arini ekin nk share info ttg Nurich Lactolite..
Jom kite bc ye.. ;)


Lacto-lite adalah minuman serbuk yogurt kultur hidup & inulin.

Ianya menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin utk menjamin kesihatan sistem penghadaman dan badan anda. Ia juga adalah sinbiotik ug menggabungkan kedua-dua probiotik dan prebiotik lalu meningkatkan lagi keberkesanan probiotik. Probiotik = bakteria baik di dalam usus kita. Penting bagi menjamin kesihatan usus. Prebiotik = makanan atau nutrisi yg diperlukan probiotik utk berkembang dan berfungsi dgn baik. KEUNIKAN NURICH LACTO-LITE
~ Tahan terhadap asid perut dan garam hempedu
~ Keupayaan hidup dan mengekalkan aktiviti walaupun ketika disimpan
~ Kebolehan melekat pada sel usus dgn baik
~ Diiktirafkan oleh FDA sebagai GRAS (Generally Recognized as Safe)
~ Tidak mengandungi sebarang herba atau bahan kimia yg bersifat laksatif (julap)
~ Tidak akan menyebabkan kekejangan perut atau cirit-birit.

BAGAIMANA NURICH LACTO-LITE MEMBANTU ANDA?
> menyingkirkan toksin dlm badan
> menggalakkan metabolisme utk mengurangkan berat badan
> menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
> membantu dlm penghadaman
> membantu melegakan sembelit
> membantu sintesis vitamin


Selain dari pemakaian PB secara konsisten, tambahan minuman Lactolite ini boleh mempercepatkan lg proses untuk menguruskan badan.. So ape tunggu??
Contact ekin untuk mencuba arini!!
012-2296292


NORMAL PRICE: RM158.00

PROMOSI:

BELI 3 KOTAK NURICH LACTO-LITE FREE SHAKER
(SETIAP KOTAK DENGAN HARGA RM 145.00)

RM 145.00 X 3 = RM 435.00 + FREE POSTAGE
(seluruh malaysia)

@

BELI 1 KOTAK NURICH LACTO-LITE
RM 150.00+ FREE POSTAGE
(seluruh malaysia)

@

1 TRIAL PACK (5 sachets per pack)
RM 32.00 + FREE POSTAGE (seluruh malaysia)

05 September 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri..


Walaupun dh seminggu kite beraya...
Tp ekin nak juge ambil kesempatan bulan Syawal ni utk mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
kepada semua kawan2 ekin, pembaca-pembaca blog ekin samada yg ekin kenali or my silent reader.. ;) Terima kasih sbb sudi bc blog ekin yg tak seberapa ni.. ekekeke...
Mohon maaf kalau sepanjang perkenalan kite, ekin ade buat sesiapa tersinggung dgn kata2 atau tulisan ekin... Halalkan makan minum ekin & keluarga ye...
I love uollllsss!!!!!!!!!!!!! (^_^)


17 August 2011

BE IN THE RIGHT GROUP!!

Really LOVE to share my leader true story!! Mmg terbukti, dlm biz ni kite mmg kene pndai pilih group yg betul!! camne nak tau samada group yg kite pilih tu adelah yg terbaik??? tgk jer contoh leader2 kite!! Mcm ekin, my leader Adibah & Hanis mmg dh cukup utk buktikan yg ekin dh berada in the right group!! Mmg Adibah & Hanis tak pernah putus2 utk beri semangat, sokongan, guidance, tips and segala2nya!!!
Jom kite bc kisah Adibah.. Mmg inspired me a lot!!
...
...
....

Be in the right group~~!!..Actually, dah lama nk tulis entry bout this..tp kn la tunjuk buktikan..huhu..Today, nak story mory & share2 with u guys outside yg tercari2 business & dah pun join tis business pastu x jadiiii...banyak kan kita dgr, ramai yg join tp ditinggalkan leader, buat x jadi, no guidance.. All those stories happened to me as well before this...


Bukan menyalahkan group lama tp tetap berterima kasih kpd mereka coz give me a chance to know about this business..Eventho, pangkat yg lama already DSM..but, its nothing for me!!;p..I more focus to do personal sales that time..dunno that this business actually can go far becoz no guidance..siapa yg xnak berjaya kan??tapi, seriously im telling u guys seperti terkapai kapai di lautan...;(

Eventho byk buat personal sales, tapi still x puas..!! pada masa yg sama, usha2 group hanis..how come she can get 6 figure every month with premium beautiful only!!dlm hati kecilku, wanna be like her..wanna be like her!!arghhhh..she can do it!!i also can rite??tapiii, tak tahu cara...mmg boleh buat, tp how??how??nak income besar every month, nak mantapkan rakan kongsi,nak lebarkan sayap ke setiap negeri..hurmmm..makan hati jela kalau fikir sorang2..huhu;p

Everyday, pagi2 kalau bgn tido terus buka fb & blog hanis!!she's inpiring me sooo much!!!.yg sgt kelakar, just baca je blog & kata2 hanis semangat terus berkobar2..eventho, dia x knl pon i siape..hukhuk..dah boleh kata angau pon ade ngan hanis..mana taknye, sampai termimpi2 jumpe dia..yela, duk asyikk terbayang nak jadi mcm dia..hehehe..;p

At da same time, we all sibuk mengemas nak berpindah ke kl..becoz my hubby transfer ke KL.. At last, mungkin ALLAH nak pertemukan jodoh dgn kitaorg, one day i terbaca fb hanis nk turun ke utara!!!..ya allah, hatiku berbunga rianggg..bersyukur sgt!!what shud i do??sokongan & semangat dari my hubby, terus i msg hanis nk jumpe..mlm tu we set date then trs jumpee!!seronoknya jgn ckpla..mcm nk jumpe artis gitu..hihi

Hanis bagi kata2 semangat, setting my dream, goals & everything!!kat situ, dah nampak sgt2 jelas mana hala tuju slps ni..xnak berada di takuk yang lama..then, tanpa fikir panjang im willing to join hanis group..she never force me to rejoin,but i myself volunteer..becoz i want to change myself from nobody to somebody.. yeaahaaaaa!!!

I joined hanis at the of end of may..kira sgtla baru!!but now, i proved already to myself & people outside.. Alhamdulillah in just 2 months im qualified DIAMOND SALES MANAGER, sales achievement RM100,000 (rewarded by stockist JAM TANGAN), 2month car fund (now 3rd month), & my dream income(bonus besarrr!!);)) insyaALLAH holland dlm genggamku!!syukur ya allah!!Bulat hati dengan pemimpin pasti dapat!!jelaskan matlamat & setting dr sekarang..ke mana hala tuju kita selepas ini..I just follow hanis word by word!!In this business, we "JUST FOLLOW DA LEADER, & U'LL GET WHAT DO U WANT!!" trust me....

When im realize back ,if i did not take this action, sampai bila hanya menunggu di dpn screen laptop & x berani mengambil tindakan!!(hanya melihat org yg berjaya shj sekeliling, kita bila lagi???..I know u all kat luar sana ada yg dh join tp frust becoz no guidance, ditinggalkan leader begitu shj..ramai ckp kat i, 90% atas diri sendiri..coz diri sendiri nak berjaya!!mmg 90% is ourself, myself!! but 10% from group & leader is very important!! seperti ditinggalkan x bertali...;P

In hanis haizi group, berpegang kuat di stokis B32 batu caves & dipayungi pemimpin yg hebat CDM HAJJAH SITI ROHANA & CDM HAJI AZLAN..Mereka ini sudah diibarat seperti ibu & ayah..bersama2 maju bersama kumpulan..!!!

Sekarang totally different!!kalau diingat kan dulu terpaksa melakukan aktiviti redah meredah setiap hari, tp kini x perlu lg..semua ini dihujung jari..Dgn strategi hanis & pasangannya raz semua menjadi mudah, senang!!hari2 ramai yg bertanya by call, message, email bout business & nak pakai PB.. permintaan premium beautiful corset makin hari makin melonjak naik!!Gara2 semua nak bergaya sakan di hari raya..woohooo!!

In this business, x ambil masa yg lama pun..prove is everywhere around me..Da most pun 2 years shj nk capai pangkat yg tertinggi..CROWN DIAMOND MANAGER!!Like hanis, she only target to achive this level in just 1 year!!!Last month i had challenged myself to target all this thing, & alhamdulillah i achive it!!so, my next target by end of this year im already DOUBLE DIAMOND MANAGER (DDM)..InsyaALLAH...;)

In this 2 month, i dh melebarkan sayap ke Terengganu, Kelantan, Pahang, Kedah, Melaka....ke selatan soon!!! area lembah klang jgn ckpla..hehehe(over jap;p) eventho jauh, tp still dekat coz we do by jaringan internet shj!!Cdm hanis haizi terkenal dgn jaringan internet by blog & FB shj..so, why not we take this chance to do this business by blog & fb only..!!;)

I'm sure u all wonder how is da strategy in hanis haizi group sampai dpt menjana income 4-5 or even 6 figure every month!!syukurrrr ya allah....we have that key guys..nak tahu caranya??lets make appointment with me & I'll show u da way..Kuasa jaringan internet seperti lubuk emas kalau tahu dalaminya..sooo easyyyy!!!;)

Pada yg nasibnya yg same wif me..do not give up!!syarikat & produk dah sememangnya hebat!!tp siapakah yg menarik tangan kita untuk berjaya!!tepuk dada tnya jawapan hati...Let's share with me bout your story..;)

New me in a new group!!!;)



(Early business wif hanis..always support me!!)


(hot selling!!!macam goreng pisang panasss...)



(My achievement sales RM100,000..Jam tangan & hamper hari raya..wohooo!!)

(Business partner from Kedah & Terengganu )


(the winner's)

(Big family in team hanis haizi)

(Award SM & SSM)

(With sifu 6 figure income every month!!cdm hanis & cdm salha)

(With supportive husband..always support me..thanxs abg!!)

(supportive business partner)


(ho ho hollandddd!!!)

(My dream bonus!!bonus besar..bonus besar..syukurr ;)))


Best kan?? hanya dlm 2 bulan je dibah dh berjaya naik pangkat ke-3 & perolehi income 5 figure!!!

Lets join our group!! you wouldn't regret!! We will guide u fr A-Z!!
Contact ekin
012-229 6292

16 August 2011

Kelantan here i come!!!

Salam to all ladies in Kelantan!!!!

I'm now officially running my business in Kltn!! So for those yg berada di Kltn, just contact me to know more about PB business!! It's really interesting!! why???
Because:-
1. Your 1st bonus will be RM4500!!! (while rebate is on)
2. You can wear your own PB set for FREE!!
3. A chance to go for FOC trip to Holland & Belgium..
4. You can get 4-5 figure income in just a few month.. Confirm!!

Business Pb ni sgt2 mudah.. because u just need to follow your leader!!
InsyaAllah, anda akan perolehi income impian anda.. as low as 3k to 40k and above!!!
Yang best, ramai yg melakukan business ni secara part time & they manage to get 4-5 figure income!! ekin pun salah seorg yg buat this business as my part time job.. ;)

Come and join me!!
Contact me now!!
012-2296292

28 July 2011

Premium Beautiful Promotion sempena this coming Ramadhan!!!


Jom!! Grab this promotion ladies..
Sempena menyambut bulan Ramadhan yg mulia ni, ekin buat promotion khas utk kaum2 wanita yg ingin tampil lebih cantik raya nnti!!!

Size: Small
Price : RM
2400 2250 + PB Wash-Worth RM42

Size: Large
Price : RM
2600 2450 + PB Wash-Worth RM42


PROMOSI INI TERHAD UTK
5 2 PELANGGAN SHJ!!
Berminat?? Free consultation.. Hubungi ekin ye..

012-2296292 | norasekin@gmail.com