Showing posts with label PB mahal. Show all posts
Showing posts with label PB mahal. Show all posts

12 July 2011

Premium Beautiful Corset & Raya!!




Of course bile raye je, masing2 nak melaram dgn baju cantik2 kan?? Tak kisah la baju kebaya ke, kurung moden ke, baju kurung tradisional ke.. Yg pasti mmg sume nak kelihatan cantik raya nnti kan??



So ape kata klau uolls dptkan 1 set of PB now!!
Stat pakai dr sekarang!! So raya nnti boleh melaram puas2!! Bile body dh ade shape, pakai baju kurung biase or caftan pun nmpak lawa tau!! hehe..


Disebabkan raya dh nak dekat, so company buat REBATE khas utk RAYA!!!
From RM225 hingga RM4500!!
Yang mane pilihan hati?? hehe.
..



p/s: Special gift utk yg beli cash/rhb easy!!!


Contact me

012-229 6292 | norasekin@gamil.com

04 July 2011

Premium Beautiful Mahal la!!





Ramai tanye ekin.. "Ekin, nape PB ni mahal sgt?"
Mmg ekin akui harga PB ni agak mahal.. Tambahan pula bg mereka yg mempunyai pendapatan yg sederhana mcm ekin sendiri..

Tp kat cni ekin nak kongsi beberapa info hebat ttg PB nie..
PB bukan sahaja dipakai oleh mereka2 yg ingin kurus tetapi juge utk mereka yg ingin menjaga kesihatan.. Ini kerana PB ni ada byk kelebihan lain kerana pemakaian PB ialah 70% utk kesihatan & 30% utk kecantikan.. Antara kelebihan PB ialah:
  1. Dapat memperbetulkan pengaliran darah
  2. Memulihkan sistem pernafasan
  3. Meningkatkan kadar metabolisme bdn (sekaligus menurunkan berat bdn)
  4. Menghalang pembiakan set kanser
  5. Membentuk badan & postur yg baik
  6. Fabrik yg lembut pada kulit
  7. Membantu membersih toksin dari darah
  8. Mengurangkan sakit belakang
  9. Mengurangkan period pain & gastric
  10. Salah satu cara utk conceive baby (terbukti berkesan)
  11. Mengurangkan sakit kepala (migraine)
  12. Berpantang (mengecutkan rahim dgn lebih cepat)
  13. Selesa dan sesuai dipakai sepanjang hari (xpns ye.. hehe)
Selain itu kalau dibuat perbandingan dengan kaedah2 lain yg ade di pasaran, sememangnya pemakaian PB lebih berbaloi kerana ia hanya perlu dibeli sekali seumur hidup serta mempunyai life time warranty!! Kalau terkoyak boleh hntr for service FOC!! Ade tak produk lain yg memberi life time warranty???

So.. bg ekin ape salahnye melabur sedikit utk diri sendiri.. Tambahan pula klau yg dah bersuami.. Mmg jarang suami complain klau wife dh berisi especially lepas melahirkan, tp percayalah setiap lelaki pasti inginkan seorg isteri yg slim mcm anak dara.. hihi.. ape salahnya kite menjaga kecantikan utk suami kite kan?? Disamping dpt menjaga kesihatan tubuh bdn & mengelak dr penyakit2 yg merbahaya..

Yang paling mudah, skang ni ade bermacam2 cara untuk beli set PB ni.. klau takde cash, leh guna CC dgn 0% interest or klau xde CC leh byr bulan2 juge.. tp byr kt bank.. just bwk IC, trus dapat duit dan dpt beli Set PB idaman anda!!
Owh ade juge yg buat sistem kutu tau!! hehe.. ajak kwn2 opis yg nk pakai PB then leh byr guna duit kutu tu.. Best kan??

Klau berminat just call ekin ye.. I'll give u FREE consultation & demo..

WEAR IT, FEEL IT, LIKE IT & SHARE IT (^_^)

012-2296292

or just email

norasekin@gmail.com