Showing posts with label Premium Beautiful Testimoni. Show all posts
Showing posts with label Premium Beautiful Testimoni. Show all posts

17 August 2011

BE IN THE RIGHT GROUP!!

Really LOVE to share my leader true story!! Mmg terbukti, dlm biz ni kite mmg kene pndai pilih group yg betul!! camne nak tau samada group yg kite pilih tu adelah yg terbaik??? tgk jer contoh leader2 kite!! Mcm ekin, my leader Adibah & Hanis mmg dh cukup utk buktikan yg ekin dh berada in the right group!! Mmg Adibah & Hanis tak pernah putus2 utk beri semangat, sokongan, guidance, tips and segala2nya!!!
Jom kite bc kisah Adibah.. Mmg inspired me a lot!!
...
...
....

Be in the right group~~!!..Actually, dah lama nk tulis entry bout this..tp kn la tunjuk buktikan..huhu..Today, nak story mory & share2 with u guys outside yg tercari2 business & dah pun join tis business pastu x jadiiii...banyak kan kita dgr, ramai yg join tp ditinggalkan leader, buat x jadi, no guidance.. All those stories happened to me as well before this...


Bukan menyalahkan group lama tp tetap berterima kasih kpd mereka coz give me a chance to know about this business..Eventho, pangkat yg lama already DSM..but, its nothing for me!!;p..I more focus to do personal sales that time..dunno that this business actually can go far becoz no guidance..siapa yg xnak berjaya kan??tapi, seriously im telling u guys seperti terkapai kapai di lautan...;(

Eventho byk buat personal sales, tapi still x puas..!! pada masa yg sama, usha2 group hanis..how come she can get 6 figure every month with premium beautiful only!!dlm hati kecilku, wanna be like her..wanna be like her!!arghhhh..she can do it!!i also can rite??tapiii, tak tahu cara...mmg boleh buat, tp how??how??nak income besar every month, nak mantapkan rakan kongsi,nak lebarkan sayap ke setiap negeri..hurmmm..makan hati jela kalau fikir sorang2..huhu;p

Everyday, pagi2 kalau bgn tido terus buka fb & blog hanis!!she's inpiring me sooo much!!!.yg sgt kelakar, just baca je blog & kata2 hanis semangat terus berkobar2..eventho, dia x knl pon i siape..hukhuk..dah boleh kata angau pon ade ngan hanis..mana taknye, sampai termimpi2 jumpe dia..yela, duk asyikk terbayang nak jadi mcm dia..hehehe..;p

At da same time, we all sibuk mengemas nak berpindah ke kl..becoz my hubby transfer ke KL.. At last, mungkin ALLAH nak pertemukan jodoh dgn kitaorg, one day i terbaca fb hanis nk turun ke utara!!!..ya allah, hatiku berbunga rianggg..bersyukur sgt!!what shud i do??sokongan & semangat dari my hubby, terus i msg hanis nk jumpe..mlm tu we set date then trs jumpee!!seronoknya jgn ckpla..mcm nk jumpe artis gitu..hihi

Hanis bagi kata2 semangat, setting my dream, goals & everything!!kat situ, dah nampak sgt2 jelas mana hala tuju slps ni..xnak berada di takuk yang lama..then, tanpa fikir panjang im willing to join hanis group..she never force me to rejoin,but i myself volunteer..becoz i want to change myself from nobody to somebody.. yeaahaaaaa!!!

I joined hanis at the of end of may..kira sgtla baru!!but now, i proved already to myself & people outside.. Alhamdulillah in just 2 months im qualified DIAMOND SALES MANAGER, sales achievement RM100,000 (rewarded by stockist JAM TANGAN), 2month car fund (now 3rd month), & my dream income(bonus besarrr!!);)) insyaALLAH holland dlm genggamku!!syukur ya allah!!Bulat hati dengan pemimpin pasti dapat!!jelaskan matlamat & setting dr sekarang..ke mana hala tuju kita selepas ini..I just follow hanis word by word!!In this business, we "JUST FOLLOW DA LEADER, & U'LL GET WHAT DO U WANT!!" trust me....

When im realize back ,if i did not take this action, sampai bila hanya menunggu di dpn screen laptop & x berani mengambil tindakan!!(hanya melihat org yg berjaya shj sekeliling, kita bila lagi???..I know u all kat luar sana ada yg dh join tp frust becoz no guidance, ditinggalkan leader begitu shj..ramai ckp kat i, 90% atas diri sendiri..coz diri sendiri nak berjaya!!mmg 90% is ourself, myself!! but 10% from group & leader is very important!! seperti ditinggalkan x bertali...;P

In hanis haizi group, berpegang kuat di stokis B32 batu caves & dipayungi pemimpin yg hebat CDM HAJJAH SITI ROHANA & CDM HAJI AZLAN..Mereka ini sudah diibarat seperti ibu & ayah..bersama2 maju bersama kumpulan..!!!

Sekarang totally different!!kalau diingat kan dulu terpaksa melakukan aktiviti redah meredah setiap hari, tp kini x perlu lg..semua ini dihujung jari..Dgn strategi hanis & pasangannya raz semua menjadi mudah, senang!!hari2 ramai yg bertanya by call, message, email bout business & nak pakai PB.. permintaan premium beautiful corset makin hari makin melonjak naik!!Gara2 semua nak bergaya sakan di hari raya..woohooo!!

In this business, x ambil masa yg lama pun..prove is everywhere around me..Da most pun 2 years shj nk capai pangkat yg tertinggi..CROWN DIAMOND MANAGER!!Like hanis, she only target to achive this level in just 1 year!!!Last month i had challenged myself to target all this thing, & alhamdulillah i achive it!!so, my next target by end of this year im already DOUBLE DIAMOND MANAGER (DDM)..InsyaALLAH...;)

In this 2 month, i dh melebarkan sayap ke Terengganu, Kelantan, Pahang, Kedah, Melaka....ke selatan soon!!! area lembah klang jgn ckpla..hehehe(over jap;p) eventho jauh, tp still dekat coz we do by jaringan internet shj!!Cdm hanis haizi terkenal dgn jaringan internet by blog & FB shj..so, why not we take this chance to do this business by blog & fb only..!!;)

I'm sure u all wonder how is da strategy in hanis haizi group sampai dpt menjana income 4-5 or even 6 figure every month!!syukurrrr ya allah....we have that key guys..nak tahu caranya??lets make appointment with me & I'll show u da way..Kuasa jaringan internet seperti lubuk emas kalau tahu dalaminya..sooo easyyyy!!!;)

Pada yg nasibnya yg same wif me..do not give up!!syarikat & produk dah sememangnya hebat!!tp siapakah yg menarik tangan kita untuk berjaya!!tepuk dada tnya jawapan hati...Let's share with me bout your story..;)

New me in a new group!!!;)



(Early business wif hanis..always support me!!)


(hot selling!!!macam goreng pisang panasss...)



(My achievement sales RM100,000..Jam tangan & hamper hari raya..wohooo!!)

(Business partner from Kedah & Terengganu )


(the winner's)

(Big family in team hanis haizi)

(Award SM & SSM)

(With sifu 6 figure income every month!!cdm hanis & cdm salha)

(With supportive husband..always support me..thanxs abg!!)

(supportive business partner)


(ho ho hollandddd!!!)

(My dream bonus!!bonus besar..bonus besar..syukurr ;)))


Best kan?? hanya dlm 2 bulan je dibah dh berjaya naik pangkat ke-3 & perolehi income 5 figure!!!

Lets join our group!! you wouldn't regret!! We will guide u fr A-Z!!
Contact ekin
012-229 6292

25 July 2011

My Own Amazing Testimony with PB Waist Nipper

Arini ekin nak share my own testimony!! Sgt teruja sebenarnye.. meh nk cite... ;p
Kisahnye smlm blk je dr kltn, ekin & family trus singgah Mid Valley.. ni gara2 nak buat customized Maybank debit card la ni.. hahaha... semangat sungguh kan!! disebabkan Maybank Treat Point day tu last smlm so we all gagahkan la juge...


Dlm keadaan yg sgt2 ramai manusia yg berpusu-pusu tu, berlaku la kejadian yg tidak diingini.. huwaaaaaaaaa.... ;( Actually waktu dh nk blk dh ni.. Ekin terlanggar troli beg sorg lelaki ni.. di melintas depan ekin sambil tarik troli beg.. ekin ni tgh dukung nia.. mmg tak perasan langsung mamat tu duk tarik bag.. huhuhu.. ape lagi, tersepak n terjelepuk la ekin.. sib baik la ekin tak terlepas dukung nia & nia pun x nangis time tu.. muka nia blur aje..;p hubby yg jln kt sblh pun tak sempat nk selamatkan ekin.. huhu.. mcm nangka busuk caye terpeleot!! tp still dlm keadaan yg ayu la.. elok je bersimpuh.. hahaha.. ;p tp lepas tu kaki kiri mmg rase sakit sgt.. tambah lg bhgn pergelangan tu.. kompem terseliuh ni.. huhu.. tp still leh jln lg la time tu..


Bile sampai umah aje, sakit dh rase smpai ke betis dah.. pastu hubby ekin tlg urut.. lepas urut lg berdenyut2!! sampaikan smlm 2-3 kali ekin terjaga n sapu minyak kat kaki... waktu tu sbnrnye ekin terpikir nak wat experiment.. ekin ingt nk amik waist nipper n balut kaki tp ekin tak larat nk bgn dr katil.. so sambung tido blk...


Pastu bgn pagi ni, kaki bertambah berdenyut2 & bengkak sket.. jalan pun terjengket2.. solat subuh pg td pun sambil duduk.. huhu.. sakitnye.. ;( terpikir katne la nak cari tukang urut kt area sh.alam ni.. huhuhu... pastu kul 1pm td ekin pun buat la experiment.. hehe.. sbb ramai yg cakap keberkesanan PB ni utk pelbagai penyakit kan... so ekin pun balutla betis ekin dgn waist nipper.. tak percaye?? tanye bibik ekin.. hahaha... dia pun tanye "eh bu, balut kaki dgn bengkung bu??" pastu ekin jwb "biarla, saye nak buat testing ni.. caye nk tido jgn kacau ;p".. pastu ekin tido for almost 2 hours dgn nia.. hehe.. AMAZINGnye!!! bile bgn je td.. betis ekin dh tak rase sakit!! pastu ekin dh leh jln & solat zuhur sambil berdiri.. jln pun dh tak jengket2 dh.. Alhamdulillah... :) just kt pergelangan ade rase sakit sket2 lg.. tp kt betis mmg dah ok.. mlm ni ekin nk balut lg kaki ekin dgn waist nipper time tido.. ;p



Ermm... tu je la ekin nak share arini.. ekin mmg teruja sgt2!!! hehehe..
Alhamdulillah, i'm lucky to have my own PB set.. ;)


Ape lg kawan2.. booked your set now!!

Contact me at
012-229 6292 | norasekin@gmail.com



15 July 2011

Bentuk Badan dan Premium Beautiful

Meh cini.. dekat sket.. pilih yg mana satu bentuk badan anda???
(^_^)



Hehehe... Actually manusia ni dilahirkan dgn pelbagai bentuk bdn..
Ada yg besar kt ats & kecik kt bwh, ade yg kecik kt ats & besar kt bwh, ade yg straight je, ade yg bulat comey, ade yg kuyus xde shape lgsg... haaaa... mcm2 la kan... iyelah.. Bukannye semua manusia mempunyai bentuk bdn yg ala2 model tu kan...

Tp sesungguhnya sebagai seorang wanita, semestinye kite mengimpikan bentuk badan yg cantik & mantop kan.. hihihi.. Pada ekin, tak semestinya semua org kurus tu lawa.. sbb ade juge yg berbadan gempal, tp pakai ape pun cantik jer... sbb ape ye?? sbb yg berbadan agak gempal ni kdg2 shape still ade wpun gempal.. pinggang nmpk shape, pinggul ade shape.. kan cantik juge tu.. :) pastu yg kurus plak ade yg leper aje.. kan not nice klau camtu.. pakai kebaya pun tak nmpk shape.. tak tomey la kan... hihihihi...

So ape kena mengena bentuk bdn dgn Premium Beautiful??
Haa.. kt cni ekin nk cite sket.. Actually PB ni mmg boleh membantu setiap wanita yg mempunyai pelbagai jenis bentuk bdn ni utk berpenampilan lebih cantik.. macam mane ye??

PB mempunyai size yg unik mengikut ukuran bdn masing2.. klau uolls survey corset2 kt luar sane, kebanyakannye jual satu size aje.. so tak kisah la uolls size kecik ke, besar ke, pakai aje la yg satu tu.. & ade juge corset yg hanya mempunyai size M, L, XL.. haaa... sgt susah klau bg mereka yg bdnnye jenis ats besar & bwh kecik / bwh besar & ats kecik.. akibatnye bile dorg pakai juge corset tu trus rase tak selesa & rimas...

Tp klau anda memilih utk memakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET,
pasti masalah ni tak timbul!! sbb PB mempunyai size yg various mengikut ukuran bdn pelanggan.. cuma perlu ukur pada (i) puncak dada (ii) bwh dada (iii) pinggang & (iv) pinggul..
Then set PB yang anda akan perolehi nnti adalah ditentukan mengikut size bdn anda..



Klau yg berbadan agak gempal PB ni akan membantu utk membentuk tubuh bdn yg lebih menarik.. So lebihan-lebihan lemak especially bhgn bwh lengan, perut, pinggul akan nmpk lebih solid dan cantik.. Hasil diperoleh sebaik sahaja menyarungkan set PB ye!!

Haaa... kan cantik kan klau raye nnti pakai kebaya bdn nmpk terbentuk mcm ni.. xde lebihan2 yg kite tak suke tgk tu.. nice!! (^_^)


Bg yg kurus plak.. kdg2 dada & pinggul langsung tak nmpk kan.. leper aje..huhu..tp jgn risau.. yg pasti lepas pakai set PB nnti, dada & pinggul akan nmpk lebih terbentuk dan cantik...

Ape tunggu lg ??? Raya dh nak dekat ni..
Book your set now!!!

012-229 6292 | norasekin@gmail.com

Premium Beautiful

Bile ekin belek2 dlm blog ekin ni... br ekin perasan..
Ekin lom buat entry khas utk perkenalkan PREMIUM BEAUTIFUL (PB)..
Rata2 mmg ramai yg dah tau ape tu PB.. tp ramai juge yg tak tau ape tu PB..
So.. kali ni meh ekin cite ape tu PB.. (^_^)

Premium Beautiful adalah corset yang terdiri dari 3 bahagian iaitu:
  1. Long Bra (Coli panjang)
  2. Long Girdle (Seluar dalam panjang)
  3. Waist Nipper (Bengkung)

LONG BRA


Ciri-ciri dan Fungsi:
  1. Cawan coli dengan 3 keping jahitan stereoskopik dapat menolak atas, menyokong dan menetapkan kedudukan buah dada.
  2. Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong buah dada.
  3. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur buah dada.
  4. 2 batang keluli berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan.
  5. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang , turut mengatasi masalah berbadan besar.
  6. Rekaan bentuk ' U ' pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menguruskan badan, malahan menambah kontur bahagian belakang.
  7. Perhiasan berlian berbentuk rama - rama menonjolkan keunggulan produk.
  8. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.

LONG GIRDLE



Ciri-ciri dan Fungsi:
  1. 32 kepingan jahitan stereoskopik, berdasarkan teori mampatan berserpihan, mengagihkan lebihan lemak ke arah bahagian badan yang bersesuaian.
  2. Rekaan dan jahitan unggul cawan pinggul dapat membetulkan pinggul yang lentur, membentuk kontur pinggul yang mempesona dan meninggikan pinggul.
  3. Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke dalam cawan pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna.
  4. Dilengkapi dengan kain jenis kapas yang selesa pada bahagian dalam pinggang seluar dapat memperbaiki dan membentuk kontur pinggang yang mempesona.
  5. Perhiasan berlian berbentuk rama ¨C rama menonjolkan keunggulan produk.
  6. Mampatan yang tetap ke atas abdomen dapat mengurangkan lebihan lemak lalu memperbaiki masalah perut yang buncit.
  7. Rekaan mampatan 2 lapisan berfungsi menyelaraskan lemak pada sekitar peha, membentuk kontur peha yang menarik.
  8. Penggunaan 2 lapisan kain kapas berlubang kecil berfungsi untuk memberi keselesaan.
  9. Penggunaan renda yang fleksible, mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar.

WAIST NIPPER



Ciri-ciri dan Fungsi:
  1. 7 batang keluli memori dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk.
  2. Rekaan unik berdasarkan potongan rangka badan manusia, memperkuat pengagihan lemak pada bahagian pinggang ke bahagian dada dan punggung secara serata, turut mencapai kesan pembentukan badan yang seimbang.
  3. Tali kenyal yang diimport dari Jepun, membantu menyelaraskan kontur pinggang.
  4. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
  5. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.
  6. Perhiasan berlian berbentuk rama-rama menonjolkan keunggulan produk.
Yang paling penting produk ini mendapat anugerah Superbrand & mempunyai Lifetime Warranty!!




*credit to Ain for sharing this info ;)

INTERESTED???

Just give me a call or email aje

012-229 6292 | norasekin@gmail.com


07 July 2011

Testimoni Premium Beautiful CDM Kak Ana

Arini ekin nak share testimoni pengguna PB..
Actually klau u all google, mmg byk testimoni pengguna PB ni..
Tp dlm byk2 testimoni, ekin sgt sgt sgt kagum dgn CDM Kak Ana..
Actually she is one of the greatest/highest leader in our stokis B32 (Batu Caves)..

She showed to us and proved us that she can definitely change from XXXL to M or maybe S right now... Actually, ekin br je jumpe Kak Ana last Saturday.. During class..
Dia mmg sgt slim skang... Tak percaya klau tgk gmbr dia yg dulu2...
She just wear PB consistently & drink Nurich Lactolite..
From 98kg to 56kg!!!!


So ape tunggu lagi??
Tanpa PIL, tanpa PEMBEDAHAN, tanpa SENAMAN, tanpa DIET!!

Grab one today!! FREE consultation & FREE demo..

WEAR it, FEEL it, LIKE it, SHARE it!!

FOR THOSE INTERESTED IN DOING BUSINESS WITH 1ST MONTH INCOME RM4500 CONTACT ME NOW!!


012-229 6292 | norasekin@gmail.com